אזריה מערער על עונשו לבג"ץ; ראה"מ: "דעתי לא השתנתה"

קובי פינקלר 12 Comment on אזריה מערער על עונשו לבג"ץ; ראה"מ: "דעתי לא השתנתה"

לאחר שניתן פסק הדין של בית הדין הצבאי לערעורים, החל גל תגובות מכל קצוות השדה הפוליטי | עו"ד יורם שפטל, פרקליטו של אזריה החליט להגיש בקשה לבג"ץ לערעור על פסק הדין חרף בקשת שר הביטחון ליברמן מהמשפחה "הימנעו מערעור והגישו חנינה לרמטכ"ל"

אלאור אזריה במשפטו, היום צילום: אבשלום ססוני, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר נתינת פסק בית הדין הצבאי לערעורים במשפטו של החייל אלאור אזריה המותיר את עונשו על כנו, הודיע פרקליטו של אזריה, עו"ד יורם שפטל, על בקשה לבית המשפט העליון לדון מחדש בערעור שיוגש בפניו. משכך, אלאור אזריה יתחיל לרצות את מאסרו בעוד 10 ימים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב לפסק דינו של אזריה ואמר: "‏דעתי לא השתנתה בדבר מתן חנינה לאלאור אזריה, כפי שהבעתי אותה לאחר הכרעת הדין. כשהנושא יעלה לדיון מעשי אעביר המלצתי לחנינה לגורמים הרלוונטיים".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, קרא שלא לערער על פסק הדין אלא ללכת לאפיק בקשת חנינה מהרמטכ"ל "אני מבקש ממשפחת אזריה לא להמשיך בתהליך של ערעור, ולהישאר בנתיב הצבאי ולהביא את הפרשה הזו אל סיומה בהקדם האפשרי לטובת אלאור, המשפחה ועם ישראל. זה הזמן לגשת לבקשת חנינה מהרמטכ"ל, ואין לי ספק שהוא יתחשב בנסיבות הקשות, הכאב שעבר על המשפחה ובכך שמדובר בחייל מצטיין שהיה נתון במעצר כשנה וחצי בבסיסו" אמר.

שר החינוך, נפתלי בנט הגיב לפסק הדין ואמר: "ההכרעה קשה, אך יש לכבד את בית המשפט. כעת, לאחר שנה וחצי של תלאות, הגיע הזמן לחון את אלאור אזריה. למען לוחמינו המצויים בקו העימות ולמען מניעת אבדן כוח ההרתעה שלנו, אלאור אזריה חייב לשוב לביתו".

השר בנט הוסיף כי "על אף ההכרעה הקשה הוא פונה לאזרחים בדרישה להימנע מהתקפות על צה"ל ומפקדיו" לדבריו "יש לי אמון מלא ברמטכ"ל אייזנקוט ובמפקדי צה"ל. בשום תרחיש אין מקום לקריאות כפי שנשמעו בעבר".



12 תגובות

מיין תגובות
  1. 12

    ללכת לבגץ זאת טפשות גמורה, השמאלנים האלו יכניסו אותו למאסר עולם

  2. 11

    לא מתאים להם לרדת מהעץ…

  3. 10

    למרות שאנחנו אוהבים כל יהודי לא נעמוד מנגד ונאמר שזה לא יריקה זה גשם… השופטים בוודאי כולם שמאלנים ורחוקים מלב שלטוהר המידות – איזה מידות יש להם ? מידת האכזריות ? מידת ה"לדפוק" את המונעים פיגועים ?

  4. 9

    אלה תגובות מפסידניות וחמורות מאוד – תגידו את האמת שהמשפט הזה נותן לגיטימציה ועידוד לטרור נגד יהודים משום שהוא מגן על ארך טוהר וקדושת החיים למחבלים ונוטע פחד בקרב החיילים לבצע מסימה שגם אם טעו הם בוודאי לא חטאו במטרה לחסל את האויב

    1. שופטים שמאלנים שבוחרים את עצמם כל פעם

  5. 8

    בושה לשופטים ולמערכת המשפט כשענת קם הורשעה בריגול והעברת חומר מסווג כולל פרטי חיילים מצה"ל לגורמים עויינים פלשתיניים באמצעות עיתונאי מ'הארץ' במקום לקבל נאס

  6. 7

    בושה לשופטים ולמערכת המשפט!!!
    כשענת קם הורשעה בריגול והעברת חומר מסווג כולל פרטי חיילים לגורמים עויינים פלשתיניים באמצעות עיתונאי מ'הארץ' במקום לקבל מאסר עולם ואף מוות כמו במדינות אחרות היא קיבלה 9 חודשים… עכשיו על הריגת טרוריסט בן בליעל בן עוולה גיבור שלנו מקבל במקום פרס לא 9 חודשים אלא שנה וחצי!!! דמנו נהיב הפקר!!! ככה זה כשיש לך גיס חמישי משת"פים של האוייב מתוכך שיושבים על השיבר של המדינה. בשפה שלנו צריך לקרוא להם בוגדים. צריך לקרוא לילד בשמו.
    איילת שקד אנו מתחננים העם מאס בשופטים המנותקים מהעם הגיעה העת לרפורמה במערכת המשפט. חזקי ואמצי!!!!
    .

    1. שתי מילים אתה צודק

  7. 6

    מתי זה יגמר כבר, מתי???????????????????????????????????????????????????

  8. 5

    אין אמון בבג"ץ שופטים שמאלנים וערבים ברור שכך ישפטו אותו הרי לטענתם הוא הרג ועוד גיבור שרק רצה לתת פורקן ליצריו בושה למדינה שיש לה בית משפט כזה

  9. 4

    בושה למדינת ישראל שככה מתנהגים לחייל שהרג מחבל אמור להיו כמו בשאר מקומות להרוג את המחבלים וגם אם לא להרוג מחבלים אם הרג לא מגיע לו עונש על זה

  10. 3

    שפטל לוקח אותו לבג"ץ ממניעים אישים של כבוד ויוקרה – לא פועל לטובת הלקוח שלו
    שר הביטחון רמז לו שיבקש חנינה- והכל יהיה יותר פשוט!!!